Емпіричне дослідження особливостей самоставлення майбутніх психологів різної статі

Автор(и)

  • М. О. Левенчук

Ключові слова:

самоставлення; рефлексивність; саморегуляція

Анотація

Стаття присвячена вивченню особливостей самоставлення майбутніх психологів. Розкрито основні підходи до трактування сутності поняття «самоставлення». Представлені результати проведеного емпіричного дослідження особливостей самоставлення майбутніх психологів різної статі.

Посилання

Малихіна О. А. Дослідження емоційно-ціннісного компонента в структурі самоповаги студентів. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць Державного вищого навчального закладу «Запорізький національний університет» та Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / за ред. С. Д. Максименка, Н. Ф. Шевченко, М. Г. Ткалич. Запоріжжя: ЗНУ, 2017. № 1(11). С. 51–55.

Радул І. Г. Теоретичні засади дослідження проблеми самоставлення в психології. ЦДПУ ім. В. Винниченка. URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/vseukrainska-naukovo-praktychna-internet-konferentsiia-psykholohichniumovy-stanovlennia-osobystosti-u-suchasnomu-suspilstvi/prohrama/6209-teoretychni-zasady-doslidzhennia-problemysamostavlennia-v-psykholohii (дата звернення 07.09.2022).

Шапошник Д. О. Особливості самоефективності у людей пізньої зрілості у контексті тренінгового заняття. Вісник Харк. нац. ун-ту. Серія: Психологія. 2012. № 1009. С. 89–93.

Камінська С. В. Теоретичний аналіз наукових підходів до проблеми соціальних уявлень у психологічних дослідженнях. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. 2014. Вип. 2(2). С. 32–36.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-30

Номер

Розділ

Філологія