Корекція негативних емоційних станів дітей молодшого шкільного віку
Ключові слова:
корекція; негативний емоційний стан; діти молодшого шкільного вікуАнотація
У статті висвітлено методи корекції негативних емоційних станів за допомогою корекційно – розвивальної програми «Подолання негативних емоційних станів молодших школярів». Зазначено основні навички, які необхідні для подолання негативних емоційних станів.
Посилання
Бовть О. Б. Психокорекційнаробота з попередження агресивності дітей молодшого шкільного віку. Практична психологія та соціальна робота. 2009. Жовтень. С. 21–23.
Котко Т. П. Психокорекційнадіяльність практичного психолога з формування сприятливого психічного клімату в колективішколярів. Педагогіка і психологія. 2012. № 1–2. С. 163–169.
Пеньковська Н. М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами. Практична психологія та соціальна робота. 2016. № 9. С. 72–74.; № 10. С. 60–72.