Особливості використання вебтехнологій в освітній діяльності закладу вищої освіти

Автор(и)

  • О. А. Стебелєв

Ключові слова:

вебтехнології; платформи дистанційного навчання; заклад вищої освіти

Анотація

У статті розглядаються особливості використання вебтехнологій в освітній діяльності закладу вищої освіти. Представлені характеристики платформ для дистанційного навчання, визначені найбільш поширені платформи, які використовуються в закладах вищої освіти. Виокремлені переваги та недоліки використання вебтехнологій в освітній діяльності в закладах вищої освіти на прикладі платформ дистанційного навчання.

Посилання

Abrosimova G. A. Digital literacy and digital skills in university study. 2020.

Деркач Ю. Я., Левицька Ю. В. Особливості взаємодії суб’єктів освітнього процесу в умовах дистанційної освіти. Молодий вчений. 2022. № 6(106). С. 53–56.

Adnan M., Anwar K. Online learning amid the COVID-19 pandemic: students perspectives. 2020.

Akcil U., Bastas M. Examination of university students’ attitudes towards e-learning during the COVID-19 pandemic process and the relationship of digital citizenship. 2021.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-03

Номер

Розділ

Природничі та технічні науки