Підходи до навчання іншомовного письмового мовлення: хронологічний розвиток та значення
Ключові слова:
директивний підхід, процесуальний підхід, текстуальний підхідАнотація
У статті розглянуто різні підходи, що застосовувалися і застосовуються до навчання іншомовного письмового мовлення, а саме: директивний підхід, текстуальний підхід та процесуальний підхід. Висвітлено їх значення для навчання іншомовного письмового мовлення та їх хронологічний розвиток.Посилання
Бігич О.Б. Теоретичні основи формування методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: автореф. дис.на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук : спец. 13.00.02 „Теорія та методика навчання: германські мови” / О. Б. Бігич. – К., 2005. – 36 с.
Мотрюк Н.Г. Методичні концепції навчання іншомовного писемного мовлення. – Буковинський державний медичний університет, Україна. / Н.Г. Мотрюк. [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/41_PWSN_2014/Philologia/5_184035.doc.htm
Portmann, Paul R. Shreiben un Lernen: Grundlagen der fremdsprachlichen Schreibdidaktik / Paul R. Portmann. – Tubingen: Niemeyer.
Андрієнко І.Ф. Зарубіжні методичні концепції навчання іншомовного писемного мовлення та їх застосування в українському ВНЗ / І.Ф. Андрієнко // Іноземні мови. – 2001. – №3. – C. 22.
Klaus Brinker, Gerd Antos, Wolfgang Heinemann, Sven F. Sager, (Hrsg.) (2000) Text- und Gesprächslinguistik / Linguistics of Text and Conversation. Ein internationales Handbuch zeitgenössischer Forschung / An International Handbook of Contemporary Research (= Handbücher zur Sprach- und Kommunikationswissenschaft Band 16.1). 1. Halbband: Textlinguistik. Berlin/New York: Walter de Gruyter, 123 – 131. Eva Schoenkeю – Textlinguistik im deutschsprachigen Raum. [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://www-user.uni-bremen.de/schoenke/tl-info/tldt.html.
Юденко В.І. Сучасні стратегії підготовки учнів старшої школи до зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови (писемне мовлення) / В.І. Юденко. Методичні вказівки. – Вінниця, 2015. – 56 с.