Види мотивації прізвиськ міст англомовних країн.
Ключові слова:
прізвисько, мотивація, неофіційний топонім, вторинна номінаціяАнотація
Стаття присвячена аналізу видів мотивації прізвиськ міст США, Канади, Австралії та Нової Зеландії. Під час дослідження використано описовий метод, метод семного аналізу, метод кількісного аналізу. У статті наводиться класифікація досліджуваних одиниць за їх мотиваційними підґрунтями, подано кількісну характеристику відповідних мотиваційних груп прізвиськ.Посилання
Катернюк В. В. Конверсія як спосіб утворення неофіційних антропонімів в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики – 2008. – № 14 – С. 212-219.
Ван Несс Р. В. Использование вторичной номинации при создании прозвищных наименований / Р. В. Ван Несс // Вестник ЮурГУ. – 2008. – №16. – С.74–77.
Уразметова А. В. Особенности животного мира в топонимических прозвищах штатов США / А. В. Уразметова // Филология и человек. – № 4. – 2014. – С. 6–15.
Махниборода О. В. Неофициальные (прозвищные) имена различных объектов ономастики: структурно-семантический аспект автореферат дис. Кандидата филологических наук: 10.02.19 [Електронний ресурс] / Оксана Викторовна Махниборода. – Майкоп, 2010. – 19 с. – Режим доступу : http://cheloveknauka.com/neofitsialnye-prozvischnye-imena-razlichnyh-obektov-onomastiki-strukturnosemanticheskiy-aspekt