Статистичний аналіз ринку туристичних послуг України.

Автор(и)

  • N.V. Faryniuk
  • M.A.  Naumova

Ключові слова:

туризм, сфера послуг, туристичний продукт, споживач

Анотація

У статті наведено аналіз ринку туристичних послуг України за допомогою статистичних методів, показано динаміку основних показників діяльності туристичної галузі у період 2014–2017 рр. та їх вплив на ефективність розвитку цієї сфери. Запропоновано альтернативні методи щодо розвитку та покращення якості туристичних послуг.

Посилання

Пестушко В. М. Український туризм у контексті глобалізації: сучасний стан і перспективи/ В.М.Пестушко // Географія та основи економіки. – 2015. – С. 257.

Туризм в Україні: куди їдуть найбільше і які напрями потрібно розвивати. [Електронний ресурс] // – Режим доступу: http://expres.ua/news/2017/10/05/265404-turyzm-ukrayini-kudy-yidut-naybilshe-napryamypotribno-rozvyvaty.

Дядечко Л. П. Економіка туристичного бізнесу. [Електронний ресурс] // – Режим доступу: http://tourlib.net/books_ukr/dyadechko13.htm.

Туристичні потоки. [Електронний ресурс] // – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2007/tyr/tyr_u/potoki2006_u.htm.

Особливості розробки прогнозів розвитку туристичної галузі. [Електронний ресурс] // – Режим доступу: http://tourlib.net/statti_ukr/orlova2.htm.

Ляшкевич П. Туризм в Україні / П. Ляшкевич // Сучасний стан та пріоритети розвитку. – 2014. – С. 178.

Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні / В. Ф.Кифяк. – Чернівці : Книги-ХХІ, 2012. – С. 325.

В. Цибух. Туризм в Україні // «Економіст». – 2014. – № 6 (June). – С. 35–37.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економічні науки