Особливості англійських неологізмів, що репрезентують сферу ЗМІ у XXI столітті

Автор(и)

  • N.S. Katetska

Ключові слова:

англійські неологізми, неологічний бум, тематичні групи, ЗМІ, кількісний аналіз

Анотація

У даному дослідженні вивчені семантичні особливості неологізмів, вербалізуючих реалії засобів масової інформації XXI століття. Встановлено, що «неологічний бум» призводять до появи на світ величезної кількості нових слів і значень. Семантичний аналіз матеріалу показав, що найчисленнішою групою, яка вербалізує сферу ЗМІ, є « Інтернет».

Посилання

Комаров Г.В. Национально-культурная специфика новой лексики английского языка : диссертация ... кандидата филологических наук: 10.02.19 / Комаров Георгий Владимирович. – Краснодар, 2007. – 147 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.dslib.net/

Юмшанова Е. В. Принципы отбора и лексикографической обработки неологизмов в словарях новых слов английского языка: Дис. ... канд. филол. наук : 10.02.04. – Иваново, 1999. – 146с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.dslib.net/

Ю.А.Зацний, А.В.Янков Словник неологізмів англо-український. – Вінниця: Нова книга, 2008. – С. 5-8.

Языковая номинация/ Виды наименований. М.: Наука, 1977. – С. 222.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-24

Номер

Розділ

Філологія