Качественная характеристика составляющих комплекса мероприятий по продвижению товаров и услуг на зарубежных рынках
Ключові слова:
реклама, сбыт, коммуникации, товар, стимулированиеАнотація
Данная статья посвящается рассмотрению качественных характеристик составляющих мероприятий по продвижению товаров и услуг, изучению особенностей и недостатков каждого элемента. Как результат, определение итогов по анализу мероприятий, выявление перспективы развития системы продвижения товаровПосилання
Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2005. – 215 с.
Основи маркетингу: навчальний посібник/ Пілющенко В.Л., Ткачова Н.М., Бурцева О.Є., Радченко Т.А. – Донецьк: ДонДУУ, 2010. – 309 с.
Інтернет-портал для управлінців. Портал орієнтовано на керівників різного рівня у бізнесі, консультантів з питань управління, викладачів університетів та бізнес-шкіл, а також студентів цих закладів. «Просування товару, реклама та зв`язки з громад кістю». 07.01.2012
Грищенко І. М. Формування механізму управління комерційним посередництвом: монографія. – К.: Грамота, 2007. – 368 с.
О.М.Азарян. Маркетинг: підручник, 2-е вид., перероб і доп.). – Донецьк: Норд – Комп’ютер, 2007. – 428 с.
. Р. В. Бойко, М. В. Лежанська. «Паблік Рилейшнз» у діяльності кондитерської корпорації Roshen//Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 6, Т.3. – 51–53 с.
Міжнародний імідж України: міфи і реалії (аналітична доповідь Українського центру економічних і політичних досліджень)// Національна безпека і оборона. — 2000. — № 3. — С. 2 – 44.
Дизайн-студия АНТАРГО 07.01.2012