Використання соціальної реклами для впливу на відтік інтелектуального потенціалу з України
Ключові слова:
інтелектуальний потенціал країни, міграційні процеси, «відтік мізків», відтік інтелектуального потенціалу, наслідки відтоку інтелектуального потенціалу, соціальна рекламаАнотація
В статті розглянуто процес відтоку інтелектуального потенціалу з країни, його причини та наслідки. Як один з методів вирішення даної проблеми запропоновано застосування соціальної реклами. Проаналізовано перспективи даного методу.Посилання
Интеллектуальный потенциал украинской молодежи обеспечит прирост ВВП на 88 % [Электронный ресурс]. – Режим доступа:http://ru.ts
Державний комітет статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/.
Несприятлива ситуація на ринку праці України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://expert.fpsu.org.ua/sotsialno-ekonomichnij-zakhist/57-rinok-pratsi-ta-shlyakhi-jogo-rozvitku-v-2013-rotsi.
Украина: внешняя миграция [Электронный ресурс]. – Режим доступа :http://ukronline.livejournal.com/412.html.
Восприятие социальной рекламы населением [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://reklamaster.com/get_file/id/%D1%EE%F6%E8%E0%EB%FC%ED%E0%FF%20%F0%E5%EA%EB%E 0%EC%E0.