Комунікативно-експресивні типи написів на одязі в англійськомовному дискурсі моди

Автор(и)

  • А. М. Мартинюк

Ключові слова:

напис на одязі, комунікативно-експресивні особливості, дискурс моди

Анотація

У статті на матеріалі англійської мови проаналізовано комунікативно-експресивні особливості написів на одязі відомих брендів. Актуальність обраної теми зумовлена потребою в ґрунтовному аналізі прагматичних особливостей текстів на вбранні в англійськомовному дискурсі моди. Методологійною основою роботи є лінгвістичний аналіз, що дає можливість детально дослідити специфіку комунікації за допомогою написів на одязі, класифікувати дібраний лінгвістичний матеріал, визначити продуктивність певних комунікативно-експресивних типів та інтерпретувати їх мовні особливості.

Посилання

Стрюк Н. В. Написи на одязі в англомовній та україномовній лінгвокультурах: особливості структури та семантики. дис. … д-ра філософ. зі спец. 035 «Філологія». ДонНУ імені Василя Стуса, Вінниця, 2023. 279 с.

Striuk N. Ukrainian and English Metaphorical Inscriptions on Clothing; How Eloquent Can They Be? Зборник Матице српске за славистику. 2022. Vol. 2022, № 101. P. 143–159.

Xiao T., Su J. Exploring T-shirt slogans by content and thematic analysis. International Journal of Fashion Design, Technology and Education. 2022. Vol. 15, № 3. P. 277–286.

Moshood Z., Olawale K. H. A Pragma-Stylistic Exploration of Selected Sign-out T-shirts’ Inscriptions. Issues in Language and Literary Studies. 2024. Vol. 8, № 1. Р. 70–91.

Poutsma H. A Grammar of Late Modern English. Read Books, 2008, 524 р.

Зайченко Ю. О. Експресивні зсуви при перекладі творів жанру фентезі на різних мовних рівнях. Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Серія: Філологія. Педагогіка. 2014. № 4. C. 22–30.

Kruisinga E. A. A Handbook of Present-Day English. Vol. 2: English Accidence and Syntax. Forgotten Books, 2018. 550 p.

Морозова І. Б., Мкртичян А. А. Містер Шерлок Холмс чи Шерлок? (порівняльний аналіз граматичних особливостей мовленнєвих партій Ш. Холмса у повісті А. К. Дойла та телесеріалі). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог: Вид-во НаУОА, 2023. Вип. 17(85). С. 78–83.

Кудрявцева Л. О., Дячечко Л. П., Дорофеєва О. М. Сучасні аспекти дослідження мас-медійного дискурсу: експресія – вплив – маніпуляція. Мовознавство. 2005. № 1. С. 59–66.

Городецька І. В. Англійськомовний рекламний текст косметичних засобів: структура, семантика, прагматика. Чернівці, 2015. 203 с.

Зірка В. В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі: автореф. дис. … д-ра філол. наук: 10.02.02. Київ, 2005. 32 с.

Сильвестров Ю. В. Семантико-стилістичні та прагматичні особливості рекламного тексту: автореф. дис. … канд. філол. наук: 10.02.02. Київ, 1996. 25 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-23

Номер

Розділ

Філологія