Маркетинг інноваційних товарів на прикладі м’ясопереробного підприємства
Ключові слова:
маркетинг інновацій, м’ясопереробне підприємство, ковбасні виробиАнотація
У статті розглянуто місце маркетингу інновацій в успішній діяльності м’ясопереробного підприємства. Доведено, що завдяки правильному використанню маркетингових інструментів можна запобігти «зависанню» продукту на ринку. Основними аспектами маркетингу інноваційних товарів є: інноваційність як конкурентна перевага, визначення цільової аудиторії, позиціонування на ринку, комунікаційна стратегія, цінова стратегія, адаптація продукту до ринку, використання ранніх адоптерів, ризик неуспіху. Об’єктом дослідження в статті став маркетинг інновацій ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат». Підприємству пропонується розглянути можливість випуску нового виду продукту (ковбаса «Олів’є+» першого гатунку), який можна віднести до комбінованих м’ясопродуктів, що поєднують в собі традиційні споживчі якості і використання в них повноцінної сировини рослинного походження.
Посилання
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: монографія / за ред. С. М. Ілляшенка. Суми: ВТД «Університетська книга», 2008. 615 с.
Гризовська Л. О., Романова А. В. Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесу. Економіка і суспільство. 2018. Вип. 16. С. 301–307. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/46.pdf
Вовк І. П., Вовк Ю. Я. Маркетинг інновацій. Курс лекцій для студ. спец. 8.03060102 «Менеджмент інноваційної діяльності». Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2015. 144 с.
Курбацька Л. М., Кадирус І. Г. Впровадження маркетингових інновацій в діяльність промислових підприємств. Економіка та держава. 2020. № 4. С. 187–190. DOI: 10.32702/2306-6806.2020.4.187.
Шустов А. А. Маркетингові інновації як одне з найважливіших напрямів інноваційної політики. Молодий вчений. 2013. № 9. С. 258–263. URL: https://moluch.ru/archive/56/7685
Маркетинг інновацій та його головні відмінності. Fractus. URL: https://fractus.com.ua/uk/blog/korysnistatti/marketyng/marketing-innovacij-ta-jogo-golovni-vidminnosti/
Сайт ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат». URL: https://zhmk.com.ua/
Буряк В. Г. Оптимізація технологічних процесів при виробництві комбінованих продуктів та підвищення якості сировини. Вісник ХНТУ. 2018. № 1(64). С. 92‒102.
Славов В. П., Коваленко О. В. Інноваційні технології переробки тваринницької сировини та виробництва харчових продуктів: навч. посіб. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019. 356 с.