Ефективний SMM: ключові цілі для досягнення успіху у соціальних мережах
Ключові слова:
SMM, соціальні мережі, POST, SMART-цілі, цифровий маркетингАнотація
Стаття присвячена огляду ролі SMM (Social Media Marketing) у формуванні цифрових маркетингових стратегій. Описуються особливості ключових соціальних платформ – Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube – та їх вплив на взаємодію з користувачами. Підкреслюється важливість адаптації контенту до специфіки кожної мережі для максимального залучення аудиторії та побудови довгострокової лояльності. Виділяється шість ключових цілей SMM, що слугують основою для ефективних стратегій, а також розглядається модель «POST» для управління взаємодією з аудиторією та SMART-підхід для ефективної постановки цілей SMM, що дає змогу підвищити конкурентоспроможність і досягти стратегічних бізнес-цілей.
Посилання
Яцківська А. Соціальні мережі як ефективний засіб просування бізнесу у світі. Society and Security. 2024. № 1(2). P. 34–39. URL: https://sas.ztu.edu.ua/article/view/301984
Люльчук А. В., Кияниця Є. О. Ефективні реляції використання Social Media Marketing. Журналістика та реклама: вектори взаємодії: тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції. Київ. 2021. С. 187– 191. URL: https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/d5a4cef59a0a732694d08dd5d6454628.pdf#page=188
Карпенко Ю. М. Цілі SMM: особливості визначення та узгодження. Актуальні питання теорії та практики в галузі права, освіти, соціально-гуманітарних та поведінкових наук в умовах воєнного стану: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 25–26 квітня 2023 р.): у двох томах. Т. 2 / гол. ред. В. Ф. Пузирний; Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів: Академія ДПтС, 2023. С. 253–256. URL: https://academysps. edu.ua/wpcontent/uploads/2023/06/Konferenciya-Tom-2-_25-26-kvitnya_2023.pdf
Чуніхіна Т. С. Теоретичні засади формування SMM-стратегії підприємства. International scientific journal «Grail of Science». 2022. № 23. URL: https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/article/view/749