Створення 2D-гри у стилі піксель-арт
Ключові слова:
Aseprite, Unity, анімація, інтеграція, піксель-арт, скрипт, розробка ігорАнотація
Дослідження фокусується на процесі створення піксельної арт-гри з використанням ігрового рушія Unity. У статті проаналізовано основні етапи розробки, включно з підготовкою графічних ресурсів, інтеграцією анімації, налаштуванням ігрової механіки та створенням користувацького інтерфейсу. Підкреслюється важливість детального вивчення кожного з цих етапів через їх вплив на загальний ігровий досвід. Також приділяється увага різним інструментам, доступним в Unity, та їх ролі у спрощенні процесу розробки, що дає змогу зосередитися на творчих аспектах.
Посилання
Pina M. Essential Techniques for Creating Pixel Art Games. Gamasutra. 2021. URL: https://www.gamasutra.com/ blogs/MauricioPina/20210615/392307/Essential_Techniques_for_Creating_Pixel_Art_Games.php
Smith A. The Art of Pixel Animation: A Comprehensive Guide to Aseprite. Pixel Art Journal. 2022. Vol. 1, № 2. P. 50–67.
Д. Хоккінг – Unity в дії. Мультиплатформенна розробка на C#. 2023. С. 21–31. https://freeprog.org.ua
Бондаренко С. М. Розробка 2D-ігор з використанням Unity: посібник для початківців. Київ: Вид. дім «Освіта», 2021. 210 с.
Grey T. Designing Engaging Gameplay with Aseprite and Unity. Game Studies Journal. 2023. Vol. 15, № 1. P. 20–30.
Кузьменко В. С. Інтерфейс користувача в Unity: сучасні підходи. Науковий вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2024. № 9. С. 90–98. URL: https://skid.lpnu.ua/wp-content/uploads/2024/05/ICS2024_ Proceedings.pdf