Соціальні мережі як інформаційні ресурси підприємства.

Автор(и)

  • O.V. Shaforost

Ключові слова:

ресурси, інформаційні, підприємства, соціальні мережі

Анотація

У даному дослідженні подана інформація про використання соціальних мереж у робочих процесах, інформаційні ресурси підприємства їх зміст та розмежування інформаційних ресурсів на класи і підкласи. Методологічною основою роботи є структурно-системний підхід до інформаційних ресурсів підприємства.

Посилання

“InfoDefinition of Information by Merriam-Webster”. Merriam-Webster: електронне видання. Електронні дані. 2019. URL : www.merriam-webster.com/dictionary/information.

Антопольский А. Б., Вигурский К. В. Электронные издания: проблемы и решения. Информационные ресурсы. 1998. № 1.

Microsoft to acquire LinkedIn. Microsoft News Center: офіційний сайт корпорації Microsoft. Електронні дані. 2019. URL : news.microsoft.com/2016/06/13/microsoft-to-acquirelinkedin/#sm.00000arxo01ct5cq4xl6lsqb3xxnu.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Природничі та технічні науки