Мовні особливості програм кандидата у президенти України Ю. А. Бойка (на матеріалі виборів Президента України 2014 і 2019 років).
Ключові слова:
кандидат у президенти, комунікативна роль, мовленнєвий імідж, політична програма, слоганАнотація
У дослідженні розглянуто мовні особливості програм кандидата у Президенти України Ю. А. Бойка. Простежено та схарактеризовано комунікативні ролі політика. Проаналізовано зміни в будові передвиборчих текстів 2014 і 2019 років. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування описового методу, дистрибутивного та порівняльного аналізу з метою виявлення подібностей / відмінностей програм за 2014 і 2019 роки.Посилання
Закон України «Про вибори Президента України» від 05.03.1999. Відомості Верховної Ради України. 1999. № 14. 81 с.
Степанова М. М. Лексические особенности предвыборного дискурса США. Активные процессы в различных типах дискурсов : политический, медийный, рекламный дискурсы и интернет-коммуникация. Материалы международной конференции 19–21 июня 2009 года. Ярославль : Ремдер, 2009. С. 482–486.
Рогова М. Лінгвістичний аналіз програми кандидата у Президенти України Ю. Л. Литвиненко: структурно-семантичний і комунікативний аспекти. Матеріали Всеукраїнської студентської науковопрактичної конференції «Лінгвоукраїністика ХХІ століття: традиції, новаторство». Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса, 2019.
Методичний посібник з громадянської освіти та політичної просвіти. URL : https://www.austausch.org/zanjattja-1-5 /
Кондратенко Н. В. Український політичний дискурс: текстуалізація реальності. Одеса : Чорномор’я, 2007. 156 с.
Чорна О. О. Комунікативний імідж президента : Монографія. К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2017. 300 с.
Волчанська Г. В., Чорна О. О. Комунікативні засоби творення опозиції «свій-чужий» у політичному дискурсі. Матеріали ХІ Міжнародної наукової конференції «Семантика мови і тексту», 26–28 вересня 2012 р. Івано-Франківськ : Плай, 2012. С. 92–96.